ماشین تازه ایران خودرو که جای پژو 2008 را می گیرد

به گزارش آوای وحش، دیجیاتو نوشت: ایکو ریرا نقش جایگزین پژو 2008 را در سبد محصولات ایران خودرو ایفا می نماید؛ بنابراین پس از تارا، ری را دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود. ظاهر آن تا حد زیادی به کراس اوور های تازه گروه رنو نیسان شبیه است.

ماشین تازه ایران خودرو که جای پژو 2008 را می گیرد

در بخش فنی، ایکو ریرا از پیشرانه EF 7 توربوشارژر بهره می برد. براساس اطلاعات اعلام شده، موتور 1.7 لیتری توربوشارژر این خودرو حداکثر 168 اسب بخار قدرت و 245 نیوتن متر گشتاور آزاد می نماید. جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک مشترک با دنا پلاس توربوشارژر و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این خودرو بر عهده دارد. ری را یک کراس اوور شهری تک دیفرانسیل است و بنابراین رفتار آن در حرکت، همچون پژو 2008 خواهد بود.

از آن جایی که هنوز به کابین ایکو ریرا دسترسی نداریم، بایستی به حدس و گمان ها در خصوص امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو اکتفا کنیم. شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسور نور و باران به همراه ترمز های دیسکی چهار چرخ آپشن های این خودرو در بخش ایمنی را تشکیل می دهند.

در بخش تجهیزات رفاهی نیز سانروف و سقف پانوراما، فرمان برقی، سیستم چندرسانه ای به همراه نمایشگر، رادار نقطه کور، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سامانه پایش فشار باد تایر ها را در کراس اوور ایران خودرو خواهیم دید. هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و بعلاوه زمان عرضه این خودرو اعلام نشده است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 شهریور 1402 بروزرسانی: 10 شهریور 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1607

به "ماشین تازه ایران خودرو که جای پژو 2008 را می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشین تازه ایران خودرو که جای پژو 2008 را می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید