قیمت رهن و اجاره مسکن در کرج

به گزارش آوای وحش، در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره واحد های 80تا 210متری در محدوده کرج خواهیم پرداخت.

قیمت رهن و اجاره مسکن در کرج

به گزارش اقتصادآنلاین، اگر قصد اجاره یک آپارتمان با رهن 500 میلیونی در کرج را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید، برای راحتی شما جدولی را تهیه کرده ایم تا بدانید برای رهن کامل و اجاره یک واحد 80تا 210 متری در منطقه ها مختلف کرج و با امکانات متفاوت دقیقا به چه بودجه ای برای رهن نیازمند هستید.

با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

اگر برای اجاره آپارتماندر کرج 500 میلیون تومان برای رهن اولیه داشته باشید با این پول رهن و اجاره 6 میلیون تومانی می توان یک واحد 140متری سه خوابه با امکانات کامل اجاره کرد.

همچنین اگر خانه های کمتر از 140 متری مد نظر دارید می توانید در کرج یک واحد 120متری که سه خواب است و پارکینگ و انباری و آسانسور دارد را با رهن 500 میلیون تومان و مبلغ اجاره 9 میلیون تومان کرایه کنید.

اگر قصد رهن کامل یک آپارتمان کوچک 2خوابه در کرج را دارید یک واحد 80 متری دارای امکانات پارکینگ و انباری با مبلغ 500 میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

اجاره آپارتمان 100 متری در کرج که دارای 2 خواب باشد و آسانسور و پارکینگ و انباری نیز داشته باشد با رهن 500 میلیون تومان و اجاره 3 میلیونی امکان پذیر است.

یک واحد مناسب نیز در کرج یک کوچه پشت مترو و کوچه بن بست و آرام هر طبقه تک واحدى کلا سه واحد و ملک سند دار ساخت عالى و راه پله و مشاعات تمام سنگ و تازه نقاشى و کاغذ دیوارى شده و دو خواب بزرگ داره هر دو خواب کمد دیوارى هاى بزرگ دارد این واحد در کرج با پول رهن کامل 500 میلیونی و 105 متری و دارای امکانات پارکینگ و انباری دارد و برای اجاره آگهی شده است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت مسکن در کرج به دست خواهید آورد.

منبع: فرارو
انتشار: 26 شهریور 1402 بروزرسانی: 26 شهریور 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1612

به "قیمت رهن و اجاره مسکن در کرج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت رهن و اجاره مسکن در کرج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید