ساخت استیکر با هوش مصنوعی، ویژگی تازه اینستاگرام

به گزارش آوای وحش، دیجیاتو نوشت: اینستاگرام ویژگی جدیدی برای کاربران خود ارائه نموده است تا بتوانند با یاری هوش مصنوعی برای ریلز و استوری های خود استیکر بسازند. در این فرآیند از مدل هوش مصنوعی Segment Anything متا استفاده می گردد و این استیکرها را می توان با آپلود عکس یا ویدیوهای خود یا با انتخاب از بین عکس ها و ویدیوهای واجد شرایط ایجاد کرد.

ساخت استیکر با هوش مصنوعی، ویژگی تازه اینستاگرام

همانطور که تک کرانچ در گزارش خود شرح می دهد، مدل هوش مصنوعی Segment Anything بعلاوه به کاربران این امکان را می دهد تا اشیاء موجود در تصویر را تنها با یک کلیک برش بدهید. برای استفاده از این قابلیت، می توانید گزینه تازه Create در کادر جستجوی استیکرها را انتخاب کنید.

متا ماه گذشته از ابزار هوش مصنوعی Emu برای ساخت استیکر در برنامه های چت رونمایی نموده بود و باید توجه داشت ویژگی تازه با آن فرق دارد. با Emu می توانید براساس دستور متنی خود به فراوری استیکر بپردازید اما در ویژگی تازه باید عکس و ویدیو از خود آپلود کنید.

قابلیت تازه ساخت استیکرهای سفارشی با هوش مصنوعی در حال حاضر به صورت آزمایشی ارائه شده است. متا بعلاوه قابلیت دیگری را برای سازندگان اینستاگرام ارائه نموده است که از جمله آن ها می توان به ویژگی های تازه Undo و Redo برای ریلزها، ابزار تازهی برای توسعه، برش و چرخش کلیپ ها و دسترسی به هاب تازهی برای ساخت میم اشاره نمود.

فیلترهای تازه اینستاگرام

اینستاگرام بعلاوه فیلترهای تازهی برای عکس ها اضافه نموده است. این شبکه اجتماعی در پست وبلاگ خود شرح می دهد که فیلترهای اضافه شده شامل مواردی می گردد که رنگ های ظریف و سبک های گویاتری را در دسترس کاربران قرار می دهد.

علاوه بر این، متا 10 صدای تازه تبدیل متن به گفتار انگلیسی را در دسترس کاربران کشورهای منتخب قرار داده و شش فونت و سبک متن تازه را به پلتفرم خود اضافه نموده است.

اینستاگرام بعلاوه بعضی از ویژگی های خود را بهینه سازی نموده است که از جمله آن ها می توان به افزودن راه های تازهی برای جستجوی صداهای پرطرفدار یا دسترسی به مرورگر صوتی و یک نمای ساده برای Drafts که به وسیله آن می توان نام پیش نویس ها را تغییر دهید و آن ها را زمان بندی کنید اشاره نمود.

ویژگی های تازه اینستاگرام از امروز در دسترس قرار گرفته اند، اما ممکن است چند روز طول بکشد تا تمام کاربران به آن ها دسترسی پیدا نمایند.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 آبان 1402 بروزرسانی: 25 آبان 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1619

به "ساخت استیکر با هوش مصنوعی، ویژگی تازه اینستاگرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت استیکر با هوش مصنوعی، ویژگی تازه اینستاگرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید