تریلر نو بازی Honor of Kings: World گیم پلی خیره کننده آن را نشان می دهد

به گزارش آوای وحش، چندی پیش بود که بازی افتخار شاهان: دنیا (Honor of Kings: World) معرفی گردید. این بازی توانست با انیمیشن بسیار خاص و تریلر خوبی که داشت توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. مشکل اصلی اینجاست که شرکت سازنده اطلاعات چندانی از این بازی منتشر نکرده و باعث شده سطح انتظار هواداران معین نباشد.

تریلر نو بازی Honor of Kings: World گیم پلی خیره کننده آن را نشان می دهد

حال شرکت سازنده این بازی یعنی TiMi Studio یک ویدئو نو از این بازی منتشر نموده است. این ویدئو 6 دقیقه طول داشته و در آن به ویژگی های گیم پلی و داستانی بازی تا حد خوبی اشاره شده است. بعلاوه شرکت سازنده در این تریلر نشان داده که به جزئیات توجه بسیار زیادی داشته و دنیای بازی نیز طراحی خاصی دارد.

بازی Honor of Kings: World یک بازی در سبک دنیا باز و نقش آفرینی است. این بازی دارای عناصر اکشن بسیار زیادی بوده و به همین علت شرکت سازنده کوشش نموده تا هیجان آن را بالا ببرد. شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا دنیای بازی افتخار شاهان بسیار گسترده و با جزئیات باشد تا کاربران از گشت وگذار در این بازی خسته نشوند.

زمانی که شما به تریلر نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این بازی شباهت زیادی به عناوین سبک نقش آفرینی ژاپنی (JRPG) دارد. به این شکل که حتی اکشن این بازی نیز مشابه عناوین آن سبک بوده و در نتیجه می تواند تجربه جالبی را در اختیار کاربران قرار دهد. داستان کلی بازی یک داستان روتین و ساده است. جزئیات کامل آن در تریلر تعیین شده و دنیای بازی نیز با جزئیات طراحی شده است.

نکته اصلی اینجاست که شرکت سازنده کوشش نموده تا روی بخش اکشن و نقش آفرینی تمرکز زیادی داشته باشد. در نتیجه به طور واضح این دو شاخصه در بازی افتخار شاهان تعیین است. از طرفی طراحی حرکات کرکترها بسیار روان و مناسب بوده که باعث می گردد تجربه کلی بازی افتخار شاهان بسیار لذت بخش باشد.

نکته اصلی اینجاست که این بازی به وسیله یک شرکت چینی ساخته شده است. با توجه به شباهت بسیار زیادی که بازی افتخار شاهان به عناوینی مثل نیر (Nier) دارد، کمی از اصالت این مجموعه می کاهد. مخصوصاً اگر شما به بخش مبارزات توجه کنید، اشاره هایی از بازی های معروف ژاپنی در آن وجود دارد.

حال اگر شرکت سازنده بتواند به حدی خوب عمل کند که عناوین سبک نقش آفرینی ژاپنی را به چالش بکشد، از آن استقبال خوبی خواهد شد. اگر ماجرا غیر از این باشد هواداران آن سبک برای رقابت با افتخار شاهان هر کاری انجام خواهند داد.

هنوز تاریخ و پلتفرم عرضه بازی افتخار شاهان اعلام نشده است. هواداران باید همچنان صبر نمایند تا شرکت سازنده بازی را به حدی برساند که بتواند تاریخ دقیق عرضه آن را اعلام کند. شما می توانید تریلر 6 دقیقه ای مجذوب کننده این بازی را در پایین مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 آبان 1402 بروزرسانی: 13 آبان 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1617

به "تریلر نو بازی Honor of Kings: World گیم پلی خیره کننده آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر نو بازی Honor of Kings: World گیم پلی خیره کننده آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید